Thursday, January 24, 2013

Apa ke hey..taknak pegi sekolah..


gambar hiasan

Assalamualaikum..

Baru-baru ni sorang rakan sepejabat panggil aku..bertanyakan bagaimana nak nak buat kalau anak tak nak pegi sekolah..sampai sekolah je menangis..tengok kawan lain menangis anak dia pon nangis sama..ishhh, dah dekat sebulan sekolah pon macam2 hal lagi..bila sembang2 aku rasa takde apa la kot kat budak tu..mungkin semangat aje lemah. Jadi member aku ni pon minta aku buatkan air..aku cakap ikhtiar boleh la....2 hari lepas tu aku bagi sebotol air mineral..aku suh dia bagi minum sama lap kan pada ubun2 sebelum tidor..

3 hari lepas tu aku tanya keadaan anak dia.."Huh...(sambil tunjuk ibujari "good"). member aku cakap sekarang ni anak dia plak halau dia suh balik...tak yah tunggu. hahahahah...

Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment